oktober 1, 2019

Wie zijn wij?

Mirjam Pels

Mirjam is enthousiast, open, empatisch en kan op prettige wijze mensen motiveren, inspireren en in beweging brengen. Ook het omgaan met en het aansluiten bij zeer diverse gesprekspartners is haar kracht. Zij is gecertificeerd trainer heeft twee specialisaties “Focus Management” en “Waarheidsvinding”

Focus Management & Effectief werken

Door haar achtergrond en werkervaring in (internationale) commerciële organisaties heeft zij ruime ervaring met organiseren, het halen van deadlines, efficiënt werken, snelle besluitvorming en stress. Ze weet als geen ander hoe hoog de werkdruk kan oplopen in een bedrijf en dat burn out door overbelasting een groeiend probleem is binnen bijna elke bedrijfstak. Hoe zorg je er in deze tijd nu voor dat je minder afgeleid wordt, meer werk kunt verzetten in minder tijden hoe je meer rust, overzicht en controle krijgt? Dat staat in deze training centraal!

Waarheidsvinding

Mirjam heeft een passie voor non verbale communicatie en dat wat mensen je vertellen zonder woorden. “Ik ben altijd verbaasd geweest dat er in opleidingen en bedrijven zo weinig aandacht is voor het non verbale aspect van communicatie. De training van de Leugenacademie is voor mij een echte eye opener en heeft een in Nederland unieke benadering in het herkennen van inconsistent gedrag tussen lichaamstaal en het gesproken woord” Het beheersen van deze methodieken geeft je waardevol inzicht in het leren “lezen” van je gesprekspartner en waarheidsvinding. Een prachtig vakgebied waarin je eigenlijk nooit uitgeleerd raakt.

Pieter Jan Huizinga

Na ruim 18 jaar hospitality en commerciële ervaring, wil ik mensen heel graag verder helpen en begeleiden door middel van advies, coaching en training. De afgelopen jaren bekleedde ik diverse functies bij Accor Hotels. Zo was ik actief als Corporate Accountmanger, Sales Manager MICE, Distribution Manager en Key Accountmanager (Online Travel Agents BeNeLux). Voor mijn overstap naar Accor werkte ik de engelse keten Thistle Hotels en Red Carnation Hotels, Scoot Media en Holiday Inn. Mijn laatste ervaring is Commercieel Manager bij het viersterren hotel Hotel Arena in
Amsterdam. Gastbeleving en gasttevredenheid staan bij mij altijd centraal. Om je te kunnen onderscheiden en een verblijf voor alle segmenten aantrekkelijk te maken moet de gast altijd voorop gesteld worden. Daarnaast liggen er nog genoeg kansen op de zakelijke markt, maar hoe zorg je er nou voor om deze kansen om te zetten in business?  Deze combinatie is waar het om draait waar ik altijd met volle overtuiging aan gewerkt heb. Deze ervaringen wil ik vol enthousiasme overbrengen door middel van presentaties, sales en hospitality trainingen en persoonlijke begeleiding en ondersteuning.