Hands on Training & Consultancy

Training & Consultancy

Go to Trainingen

Trainingen

Diversiteit van trainingen met inhoud en humor. Gastbeleving en Tech, de verbinding ,Training gastvrijheid basis, Waarheidsvinding, Focus en efficiency, Gastbeleving, Commerciële trainingen voor diverse niveaus, tips hoe jezelf te verkopen zijn onder andere onderwerpen die wij met passie overbrengen.

Go to Consultancy en Commerciële inzetbaarheid

Consultancy en Commerciële inzetbaarheid

Zoek je voor een bepaalde periode een persoon die je Commerciële werkzaamheden uit handen neemt of je commerciële team adviseert, begeleid , traint of coacht dan ben ik er voor je. Heb een enorm netwerk en ruim 20 jaar commerciële ervaring.

Go to Lezingen

Lezingen

Wij verzorgen met veel plezier lezingen voor kleine en grote groepen. Onze lezingen zijn prikkelend, interactief en combineren kennis met nieuwe vaardigheden. Ze kunnen worden ingezet als onderdeel van een event, meeting of personeelsbijeenkomst. Of simpelweg om kennis te maken met de onderwerpen waarin wij training verzorgen.

Gastvrijheid en tech, de verbinding, Gastvrijheid trainingen basisprincipes, Data gedreven werken in de horeca, Gastvrij verkopen, hoe? Implementatie trainingen verzorgen voor tech bedrijven, commerciële technieken, lezingen en workshops.

Over Hands On Training & Consultancy

Hands On Training & Consultancy is een eenmansbedrijf wat zich specialiseert in trainingen op het gebied van Gasvrijheid en Tech, Gastvrijheid en Commerciële trainingen. Partner bedrijf van Mirjam Pels van Hands On Training en Coaching is gespecialiseerd in het geven van trainingen en workshops op het gebied van focus, efficiency, non verbale communicatie. Daarnaast kunt u bij ons altijd terecht voor diverse sales projecten voor bijvoorbeeld een overbruggingsperiode, begeleiding of ondersteuning van uw commerciële team.
Bewustwording creëren en bijsturen

De Horeca van de toekomst vergt een aangepaste manier van werken. Digitale ondersteuning in de vorm van QR codes versus de gast en ondernemer die persoonlijke service belangrijk blijft vinden. Ook de ondernemer die winstmarges moet vergroten met minder personeel, maar wel kwalitatief goede service moet blijven verlenen.

Over Ons

Pieter Jan Huizinga

Commercieel Consultant en Trainer. Specialist op het gebied van Gastvrijheid, Data gedreven Gastvrijheid, Gast/klantbeleving, Netwerken en Sales.
Met ruim 20 jaar ervaring op het gebied van Sales, Gastvrijheid en Data gedreven gastvrijheid kan ik ondernemers en medewerkers helpen/leren hoe om te gaan met de horeca van de toekomst. Enerzijds om de gastvrijheid te waarborgen en anderzijds om de winstmarges te vergroten.

Mirjam Pels

Coach, Trainer en spreker bij Hands On Training en Coaching. Specialist op het gebied van Focus en Efficiency, waarheidsvinding.
Mirjam is enthousiast, open, empatisch en kan op prettige wijze mensen motiveren, inspireren en in beweging brengen. Ook het omgaan met en het aansluiten bij zeer diverse gesprekspartners is haar kracht. Zij is gecertificeerd trainer heeft twee specialisaties “Focus Management” en “Waarheidsvinding” Focus Management & Effectief werken Door haar achtergrond en werkervaring in (internationale) commerciële organisaties heeft zij ruime ervaring met organiseren, het halen van deadlines, efficiënt werken, snelle besluitvorming en stress. Ze weet als geen ander hoe hoog de werkdruk kan oplopen in een bedrijf en dat burn out door overbelasting een groeiend probleem is binnen bijna elke bedrijfstak. Hoe zorg je er in deze tijd nu voor dat je minder afgeleid wordt, meer werk kunt verzetten in minder tijden hoe je meer rust, overzicht en controle krijgt? Dat staat in deze training centraal! Waarheidsvinding Mirjam heeft een passie voor non verbale communicatie en dat wat mensen je vertellen zonder woorden. “Ik ben altijd verbaasd geweest dat er in opleidingen en bedrijven zo weinig aandacht is voor het non verbale aspect van communicatie. De training van de Leugenacademie is voor mij een echte eye opener en heeft een in Nederland unieke benadering in het herkennen van inconsistent gedrag tussen lichaamstaal en het gesproken woord” Het beheersen van deze methodieken geeft je waardevol inzicht in het leren “lezen” van je gesprekspartner en waarheidsvinding. Een prachtig vakgebied waarin je eigenlijk nooit uitgeleerd raakt.